första gången;

Eftersom att jag här är mitt första blogginlägg här så täntke jag att jag skulle skriva lite om mig själv.
Mitt namn är Ebba, när jag föddes hade mina föräldrar diskuterat om namn som tex Tess men så blev det såklart inte. Jag är femton år och har bott i Södertälje hela mitt liv, och så ska det troligen inte förbli.
Jag går på en väldigt liten skola, min kompis Elin som bor i Stockholm var på besök i min skola en gång och hon  tyckte vår skola såg ut exakt som ett dagis. Det stämmer ganska bra eftersom att i min skola så är vi barn från sex år upp till sexton i samma rum. Det låter helkonstigt och utomstående bruka ofta inte fatta någonting när jag försöker förklara om min skola.
Jag har ett gäng med väldigt fina vänner, som också är ganska konstiga. Vi har gått i samma klass sedan vi började grundskolan förutom Matilda, men vi älskar henne lika mycket ändå.


Kommentarer
Postat av: Ebba

test

2011-04-18 @ 15:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0